Дзяржаўнае прадпрыемства «БелЭЗ» распрацоўвае бізнес-планы, накіраваныя як на стратэгічнае развіццё бізнесу або стварэнне новага бізнес кірунка, так і на аптымізацыю аперацыйнай і фінансавай дзейнасці кампаніі. Бізнес-планы, распрацаваныя спецыялістамі нашага прадпрыемства, адпавядаюць патрабаванням «Правілаў па распрацоўцы бізнес-планаў інвестыцыйных праектаў», зацверджаных пастановай Міністэрства эканомікі Рэспублікі Беларусь ад 31.08.2005 №158 (са зменамі і дапаўненнямі) і дапамогуць вам прыняць правільнае кіраўніцкае рашэнне.
Дзяржаўнае прадпрыемства «БелЭЗ» аказвае паслугі па правядзенні экспертызы бізнес-планаў інвестыцыйных праектаў у адпаведнасці з Палажэннем аб парадку прадастаўлення і разгляду інвестыцыйных праектаў, запланаваных да рэалізацыі арганізацыямі, падпарадкаванымі Кіраўніцтву справамі Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, зацверджаным загадам Кіраўніка спраў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 2013/04/12 № 84 (са зменамі і дапаўненнямі).
Прадпрыемства аказвае паслугі па ацэнцы аб’ектаў грамадзянскіх праў(зямельных участкаў, капітальных пабудоў (будынкаў, збудаванняў), не завершаных будаўніцтвам аб’ектаў, ізаляваных памяшканняў як аб’ектаў нерухомай маёмасці), машын, абсталявання, інвентара, матэрыялаў).

- продажу канкрэтнаму пакупніку;
- ўнясення ў статутныя фонды юрыдычных асоб у выглядзе неграшовых укладаў;
- продажу на таргах (аўкцыёне па конкурсе);
- залогу для атрымання крэдыту;
- перадачы поўнасцю або часткова маёмасных правоў на аб'ект ацэнкі;
- дазволу маёмасных спрэчак;
- рэалізацыі кіраўнічых рашэнняў;
- іншых, якія не супярэчаць заканадаўству.
Кіруючыся Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 20.10.2006 № 622 “Аб пытаннях пераацэнкі асноўных сродкаў, даходных укладанняў у матэрыяльныя актывы, аб’ектаў незавершанага будаўніцтва і абсталявання да ўсталёўкі» нашы спецыялісты аказваюць кваліфікаваную дапамогу па пераацэнцы асноўных сродкаў.
Дзяржаўнае прадпрыемства «БелЭЗ» як прадпрыемства, якое займаецца ацэначнай дзейнасцю, мае ў сваім штаце ацэншчыкаў, атэставаных ў адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 13.10.2006 № 615 “Аб ацэначнай дзейнасці ў Рэспубліцы Беларусь», якія паспяхова, прайшлі атэстацыю ў Дзяржаўным камітэце па маёмасці Рэспублікі Беларусь і ўнесены ў Дзяржаўны рэестр ацэншчыкаў.
Што такое бізнэс-планаванне і для чаго яно неабходна?
Сучасны рынак дыктуе цвёрдыя правілы вядзенні бізнэсу, што дазваляе вывесці бізнэс-планаванне на новую прыступку. Бізнес-план важны для любой арганізацыі, якая працуе ва ўмовах пастаяннай канкурэнцыі.
Правільная бізнес-праграма дазваляе кіраўніцтву кампаніі прымаць эфектыўныя рашэнні па кіраванні і пісьменна весці ўнутраныя і вонкавыя справы прадпрыемства.
Асаблівасці бізнес-планавання
Нутрафірменнай планаванне – старанна распрацаваная праграма дзейнасці арганізацыі. Такая праграма змяшчае максімальна падрабязную інфармацыю аб арганізацыі:
Патрэбнасці ў пэўных рэсурсах: матэрыяльная база, супрацоўнікі, энергарэсурсы, зямельныя рэсурсы.
- Звесткі аб прадукцыі, паслугах, якія вырабляе кампанія.
- Ацэнка рынкаў збыту, з якімі працуе арганізацыя і якія плануецца асвоіць.
- Ацэнка рынкаў збыту, з якімі працуе арганізацыя і якія плануецца асвоіць.
- Ацэнка перспектывы развіцця і іншая важная інфармацыя.
Для многіх арганізацый планаванне – гэта камерцыйная таямніца. У руках прафесіяналаў бізнес-план – сур’ёзны інструмент, які дазваляе ўмела кіраваць кампаніяй.
Пісьменнае планаванне дазваляе працаваць на апярэджанне, своечасова выяўляць зародкі праблемы і вызначаць слабыя месцы. Вынік такой працы: эфектыўнае развіццё бізнэсу.
Задача планавання – апісаць дзейнасць кампаніі і правесці аналіз рызык. Бізнес-план – гэта рэкамендацыя на будучыню, як пазбегнуць рызык і справіцца з праблемамі.
Планаванне таксама складаецца для паспяховага антыкрызіснага кіравання, якое накіравана на аздараўленне фінансава-гаспадарчай дзейнасці прадпрыемства ці кампаніі.
Мэта планавання
Асноўная мэта бізнес-плана – планаванне гаспадарчай дзейнасці прадпрыемства на кароткі і працяглы тэрмін.
Мэты стварэння плана ўмоўна дзеляць на наступныя групы:
• Вонкавыя.
Дазваляюць распрацаваць і пасля прымяніць формы, метады, а таксама працэдуры, накіраваныя на аздараўленне фінансавай і гаспадарчай дзейнасці прадпрыемства або арганізацыі. Такая распрацоўка дапамагае выйсці з крызіснага стану:
- Прапрацоўка маркетынгавай стратэгіі.
- Праца над фінансавымі памылкамі, балансам грашова-крэдытнай і бюджэтнай палітыкі.
- Павышэнне карпаратыўнай культуры.
- Прапрацоўка вытворчага плана.
Таксама да знешніх мэт адносяць прыцягнення інвестараў, атрыманне крэдытавання ад банка.
• Унутраныя.
Уключаюць праграму па планаванні бізнэсу. Складаюцца для навучання супрацоўнікаў кампаніі. А таксама выкарыстоўваюцца кіраўніцтвам прадпрыемствы для разумення бягучай сітуацыі і канкурэнцыі.
Унутраныя мэты дазваляюць:
- Вызначыць рызыкі рэалізацыі бізнэс-ідэі.
- Правесці аналіз, зрабіць ацэнку фінансавай і матэрыяльнай базы прадпрыемства.
- Даць ацэнку расходам прадпрыемства на вытворчасць, збыт тавараў, паслуг. Унутраныя мэты дапамагаюць параўноўваць выдаткі і кошты рэалізацыі тавараў / паслуг, а таксама разлічыць патэнцыйны прыбытак з улікам усіх выдаткаў.
- Знайсці перспектыўныя рынкі для збыту ўласнай прадукцыі.
- Вызначыць пазіцыю сваіх тавараў і паслуг на рынку.
- Паказаць супрацоўнікам кампаніі, што пастаўленыя мэты рэальныя і важна дабіцца высокай якасці і колькасных паказчыкаў.
- Вызначыць рэальнасць дасягнення пастаўленых мэт: стратэгічныя, тактычныя.
Важна! Бізнес-план з часам састарваецца. Таму неабходна своечасова ўносіць карэкціроўкі.